Day1

Efter jag kollade runt på Youtube, och serier ... i 15 år av mitt liv ( jag börjar surfa när jag var 3 ;) ) så fick jag inspiration som driver mig att använda den på mitt ind.val, Digital skapande kurs i Gymnasium 2:an . Jag tänker samarbeta (tvinga) andra mina babes att vara med i mitt projekt 'I feel pretty/ unpretty ' cover.
 
 
 
- Bilden togs när jag plugga idrott samtidigt ! Hoho  :multitaskTjej -
 
  Vi ska göra låt, musikvideo och omslagsbilder tillsammans #Hype !!!! 
 
 
 
Det var mic:en jag fick låna av skolan, Hurregud vad bra den var alltså ! Det var helt sjuk att det ändå hördes in i inspelningen vilken tv-programm min pappa kollade på i vardagsrumet när jag sjöng låten Glory i förra projekt T^T
 
Spelade om den typ 3 ggr #Sad 
 
 
och nu är jag nöjd med mitt liv .. Nej !!! inte än .. Huuu 
 
 
Det är dags för film och sover ! nästa blogg ska jag påbörjar med mitt projekt ;) 
 
Natti xoxo
 
 
 
 

Kommentera här: