The second victim , right away ! :))

Hello Ladies and Gentlemen ;) 
Tonight I'm represent my sister (not in law or in bloodline) haha 
 
Nej men Min andra kollege (offer) är min kompis som lik mig som fan (inte på utseende men vi har samma själ!)
Haha hon är som min stora syster och vi födds samma datum och kommer från Thailand !
 
På grund av att hennes utseendemäsig är bättre än mi så tadaa hon är med i inspelningen !!!
 
 
 
Vi filmade i hennes rum direkt , och tur var att fönstret är på sidan där ljuset kom in så fick vi ganska fint ljus
 
 
Ananya fick sminka sig väldigt festligt så att hon inte ser blek ut i filmen :) haha det var mitt i dagen då :P 
 
 
lite naturligt utseende innan sista steget kommer :P Hon bad mig att oskärpa stökiga bakgrunden haha och det gjorde att hon såg ut som en modell på magasin :O <3 
 
Att filma Ananya kändes som vi skulle göra en sminktips klipp på youtube :)
 
 
Hennes jackor !!! Jag måste låna hennes kläder ibland *O*
 
 
Röd läppstift är den bästa färgen son finns!! Jag bad henne att ta på röd färg. Det lyft upp hennes ansikte i filmen och japp, Om jag är en kille så skulle jag hoppa på henne just nu xD
och nu skrattade hon för att jag sade det :P hahah
 
 
Jag tonade bilderna med rosigt filter. Det känns romantiskt, tjejigt och lyxigt samtidigt
 
Vi avslutade med vår selfie!
 
 
Haha gud, kändes som jag är en sten som ståt nära en fin lilja :P haha 
 
äsch <3
 
älskar henne ändå även hon är finare än mig :P 
 
ses
xoxo
 
 
 

Kommentarer:

1 Oslofru:

skriven

Hoppas du får en underbar start på veckan fina du! ;)

Svar: Tack du :) Veckan är fint fint ... om man räknar bort bakissöndag :)
Sheetahg

Kommentera här: