Låten är äntligen klar !!!!!!

Hej igen , Jag har försvunnit från bloggen since 1996 , nja skojar bara ^^'' 
 
Gå in och lyssna på soundcloud !!! :P https://soundcloud.com/mild-kadeepisarn/pretty-unpretty 
plus ni kan lyssna på Carls låt också !!, Han är grym han <3 <3 
PS. GUD vad jag ser glad ut i min profilbild #swag
 
 och jag har använt min ritning-skills för att rita upp storyboard och har börjat filma en del också :) 
 
 
oj, efter man laddat upp så såg jag att bilden var suddigt på slutet :P Äsch :)) 
 
 
 
 
 
så därrr!!! HAHA jag tänkte först rita upp dem direkt på dator men min skills är inte tillräckligt bra för att göra det :'( så jag ritade upp den på A4 och scanerade ner dem och använd fotoshop för att klista ihop , justera (mer contrast och skärpare) samt använd filter ! det var ju tråkigt med svart och vitt !! :) så ta man röd och vit ist , kreativ va ? :P 
 
ajaj hejdå för nu då, jag kommer tillbaka aldeles strax med .. foto när vi filmade ..
 
 
 
 

Kommentera här: