KLARRRRRR

Nu är vi här med den sista tjejen som är vackraste i hela filmen ! 
 
pff... äckligast kanske :P hahaa
 
Jag fick hjälp av min kompis att filmade mig själv i den konstigaste roll och scen :P
 
 
Ny duschat Agnes som stod bakom mig på bilden, hahaha
 
 
Först filmade vi från den hållet och sen måste vi ändra pga, Agnes skugga finns med i filmen xD 
 
 
Nu är den konstigaste scenen !! hahaha fy och fan vad jag ser ut :O
 
Jag låg på sängen bedan Agnes stod över mig och filmade.
 
När hon skulle flytta kamera, skakade hennes ben så kraftigt och jag skrattade så mycket och vi måste filma om den typ fyra gånger :P Ansiktmask flyttade upp och luftbubblorna är överallt :D
 
efter filmen så färga jag håret direkt, fan alltså ... mitt hår var då annorunda med i filmen , så unprofessional xD
 
Jag filmade själv hemma hos mig också 
 
 
fint ljus !!! 
 
 
sen drog jag till Filmgymnasiet till min kompis så han kunde hjälpa mig med redigering !!! plus han filmade mig på sista scenen också
 
 
Jag ändrade sista scenen pga, det var svårt då att alla sex tjejer ska träffas och filma tillsammans så ändrade jag till att jag ringer restaurang och boka bord :) det duger väl så :P 
 
Man måste anpassa filmen med situation liksom :P
 
 
Eddie, my angel !!!! 
 
 
det är jättesvårt med färgredigering för att jag filmade vid olika ställe så det är omöjligt att få de att ha samma ton så och imovie är för basic för att redigera sån film :( men man får hoppas att det blir fint ändå :))))
 
och man kan inte redigera utan musik !!! 
 
 
 
så där !!!! imorgon kommer jag med länken :) godnatt 
 
xoxo
 
 

Kommentera här: