Igång med filmen och the first victim :) !

Hola !!! Efter jag försvann i en hel veckan , så nu ska jag börja lägga upp bilder från filmen !!! ;) 
 
 
Först av allting hade jag ringt till min kompis och övertala henne att va med i filmen och hon tackade ja !!! Hype !
Vi planerade(spontan dag när båda två var lediga xD) inspelningsdatum på en söndag som ser varmt ut men egentligen blåser det åt in i helvetet -_-'
 
 
Jag tonade bilden med varm-filter så att det ser ännumer soligt ut ;P och anledning till att man brukar filma när det är soligt är för att naturlig ljus är bra för inspelning ! *Shine on me, my sun!!!! *
 
 
Vi sprang längst havet , för att presentera Gotland samtidigt :) Ifall min lilla projekt sprids ut :) tykte lite synd om Emelie dock, det blåste kallt och hon behövde springa men äsch ! Det är en träning !!! (y)
 
Det är tur att jag behövde inget ljud från video , annars så kommer man inte höra nåt förutom vinden som susar såsom tjejer på 1Ds konsert :( 
 
 
Precis när vi sprang in i Botaniska gården så möts vi Celine och Rikard ! :) och jag fick dem att hoppa in i filmen också hahaha :P *Bra Mild Bra!!! *
 
Vi avslutade med vår selfie ! :) 
 
 
Dum Mild som gick ut med foppatofflor och jeans jacka -_-' Jag och Emelie kom hem med frösta fötter och fingrar :P 
 
Ajaj 
 
Hajjdåååå , nästa blogg kommer genast 
 
xoxo
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Oslofru:

skriven

Häftiga bilder :D

Svar: tack du :)
Sheetahg

Kommentera här: